Augusztus eleji érkezését követően október 9-én emelkedett először a levegőbe magyar felségjelzéssel a korábban 9H-AGO ideiglenes máltai, valamint HB-JSN svájci polgári lajstromjelet viselő Falcon 7X.
Kellemes őszi fényekben gurul felszálláshoz az immár 606-os oldalszámot viselő gép, háttérben az idősebb Tevékkel.
Cleared for takeoff runway 12! A karcsú Falcon szárnyfesztávolsága csak három méterrel marad alatta az An-26-os 29 méterének.
A berepülés alatt az üzem nem áll le, hamarosan érkezik vissza a 36-os oldalszámú Gripen.
Rock ’n’ Roll !
Open Skies feladatáról tér vissza a 406-os oldalszámú An-26-os.
Mindeközben a Falcon útvonala nyomon követhető a Flightradaron, a berepülési program végül majdnem három óra hosszan tart.
A gép végül negyed órával napnyugta után ér a 30-as küszöb fölé, feszegetve ezzel a fotós technika határait.
A makulátlan festésű törzsön még visszaverődik a vörös égbolt, mielőtt a Sólyom végleg eltűnik a kerítés mögött.
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.